Lukket for selvbetjeningen “Min pladsanvisning”
Selvbetjeningsløsningen “Min pladsanvisning” er lukket fra den 9. november til den 2. december 2018. Det skyldes implementering af et nyt system.
I perioden fra den 9. november til den 2. december er der lukket for digital selvbetjening. Det skyldes implementering af et nyt system.
Du kan benytte Min Pladsanvisning fra mandag den 3. december 2018 via Ringsted Kommunes hjemmeside
Følgende dage kan vi desværre ikke træffes på telefonen: 29. november – 3. december og 5. – 7. december.
Indsender du ændringer til dit barns indmeldelsesforhold, eller ansøger du om økonomisk fripladstilskud fra den 3. december til søndag den 16. december, vil den blive betragtet som modtaget i november.
Bliver dit barn otte uger i denne periode, skal du skrive dit barn op til institutionsplads enten senest den 8. november eller fra mandag den 3. december til søndag den 16. december. Dit barn vil da få anciennitetsdato fra fødslen.
Institutionskontoret skifter navn til Pladsanvisningen den 1. december 2018. Samtidigt vil Min Pladsanvisning være det nye selvbetjeningssystem til opskrivning til dagtilbud, SFO, ændring af tid samt økonomisk friplads-tilskud.
Kontakt Pladsanvisningen
Mail: institutionskontoret@ringsted.dk
Mail pr. 1. december: pladsanvisning@ringsted.dk
Tlf. 57 62 62 20, alle hverdage kl. 10.00-12.00.
Kommentarer