Magaxin

Sådan flytter du din virksomhed på en tryg og sikker måde

Artiklen er sponsoreret.

Står din virksomhed til at flytte i nye lokaler? Det er en megaspændende proces, som både skaber megen glæde og kaos på kontoret. Det er helt normalt, og det er heldigvis snart overstået. Hvad enten, der er tale om en mindre eller større virksomhed, kontor eller lagerflytning, så er erhvervsflytning noget, der skal overstås, men overstås på bedste vis. Læs mere nedenfor.

Pas godt på inventar og overlad det i trygge hænder

Erhvervsflytning København kan lyde som lidt af en sport, men hvis du overlader den til de rette atleter, kan det faktisk komme til at se ret så let ud. Der findes mange flyttefirmaer, som er specialiserede og øvede i alle typer erhvervsflytning, og de står klar til at hjælpe dig og jer igennem hele processen- fra nedpakning til samling af møbler i de nye lokaler. En anden sikkerhedsforanstaltning som er rar at have her, er en indboforsikring under transporten. Dette kan du undersøge på det enkelte flyttefirmas hjemmeside. Så kan du roligt sende møblerne afsted med flyttebilen.

Hvad skal der gøres inden flytningen?

Som ejer af en virksomhed står du med nogle administrative og praktiske opgaver i forbindelse med flytningen. Det er vigtigt at få ændret adressen på virksomheden, hvis I flytter og ikke beholder de gamle lokaler. Det er også vigtigt at få dette ud på sociale medier og ændret i jeres forskellige aftaler. Dernæst skal medarbejdere informeres om, hvordan nedpakningen skal foregå, så der ikke opstår unødig forvirring. De nye lokaler skal undersøges og eventuelt males eller andet inden indflytning, så I er fri for at have møbler og flyttekasser i vejen. Du har sikkert nogle ekstra punkter til listen, og ellers kan du altid forhøre dig hos dem, som lever af at flytte. De ved om nogen, hvad de taler om.

Kommentarer